Jaha,hemma igen...

Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev igår,men det var helt enkelt så att jag inte tänkte på det,det är så man skäms.
men jag var jätte trött igår pga. dessa tider nr flygen går jag får tacka min sons pappa för att jag kom hem över huvudtaget,jag var hemma hos mig vid två tiden på natten.
det är okristligt vilka tider dom lägger flygen på det var ju som när vi flög dit,då var vi på hotellet vid kvart i sex på morgonen ja,tack för den hela måndagen blev förstörd.
men det var en underbar vecka foton kommer på lördag för det är min son som har kameran.
det som var lite tråkigt var att hotellet låg långt ifrån all ära och bebyggelse så man var lite fångad på själva hotellet och jag är ju inte mycket för att ligga och pressa i solen,men nu fick jag mig ett par dagar med prima exponeringsövningar och jag skall tala om för er att jag hade inte yrsel i den bemärkelsen som jag brukar och har inte känt av den nu efter heller något vidare.
vi hade det bra och fick mat när vi själva ville helt ok allt i hopa.
Nu måste jag ta itu med min lägenhet så alla lådor försvinner.
God natt nu börjar datorn krångla ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: "Slipsens Faster Gunhild"

Låter härligt med semester. Fulladdad med ny energi nu då? Sista kartongerna kommer att gå som en dans...

2010-05-12 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0