Känner mig ensam..

När min son åkte idag så föll ensamheten över mig,det är lite jobbigt men jag står ut,men i längden är jag väldigt orolig..
Men är man bara vaksam så går det.
Nu längtar jag till min son kommer nästa gång.
Jag har haft två rigningar på min telefon idag av två gammla från hemmet den ene T som jag kallade henne då,hon var inte riktigt nykter eller som sagt ganska så full och sånna på ringningar är ju aldrig roliga när man själv är nykter.
Den andra var från K,hon muckade från sitt straff för ett tag sen,hon var nykter och städad men har ju flyttat ihop med en utlänning som hon verkar vara väldigt hårt hållen av och det var ju inte roligt det heller men dom tänker ju på mig när dom är i knipa och det får man ju trösta sig med,jag blev faktiskt lite orolig över K,hon verkade faktiskt väldigt rädd.
Ja,ja,dom ringer när dom behöver en,men annars är man bara en piss i missisippi.
Det roliga är att hade jag ringt och behövt hjälp så hade nog inte många ställt upp helhjärtat,människosläktet är ett konstigt släkte.
Nog om det annars har jag haft en bra dag och i morgon skall jag till min man och han bryr sig ju om att jag finns så han kan ha något att försöka kontrollera utanför sina egna bekymmer snyft..alla tänker på sig det är bara jag som tänker på mig ha,ha,ha.
Godnatt på er vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där!

Kolla gärna in på min blogg, om du känner för det. Men ha inga stora förväntningar.

//Gunsan

2010-05-16 @ 11:17:18
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Ni verkar ha haft en härlig semester:)

Njaa jag försöker spela gitarr, men jag är inte så duktig. Spelar du?:)

2010-05-16 @ 16:21:33
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0