Nu är jag lite nervös...

Nu är det inte långt kvar tills vi ska flyga iväg till Turkiet och jag måste medge att jag är lite nervös för själva flygresan,jag är nog lite flygrädd när det kommer till kritan,men det ska nog ordna sig om jag inte får hjärtinfarkt av rädsla ha,ha,ha.
Min son är mer rädd för att vi inte kommer iväg..och det kanske är mer naturligt,för vad jag vet så är flygning ett av dom säkrare sätten att ta sig till en annan destination.
Men jag kan inte ro för det att jag är rädd att vi ska störta eller bli kapade eller något i den stilen,fy.
Detta är det sista ni hör från mig sen hör ni från mig igen nästa swöndag om allt går som det ska.
jag tar med mig kamera så sen ska ni få se på bilder från Turkiet.
Hej på er och ha en trevlig vecka och glöm inte att skänka oss en tanke 22.55 för då stiger planet från kastrup.
Hoppas vi hörs på söndag den 9 maj.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej det lät mysigt:) själv så kunde jag inte se någon eld...eftersom att det tok regnade här hos mig. Men men, hade trevligt ändå:)

2010-05-03 @ 20:51:57
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag har bara tagit det lugnt över valborg. Hur är det me dig då? :)

2010-05-04 @ 06:54:59
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: sara

Gud - låter förfärligt!!

Men vad hände med honom - fick han nått straff?



Nerja var helt otroligt underbart. Alldeles perfekt! Ville verkligen inte åka hem.



Hoppas ni får en helt otroligt härligt tid i Turkiet! Och jag hoppas jag får se lite bilder när du kommer tillbaka!

2010-05-05 @ 20:40:47
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0