Nu ska vi se här...

,
Här är min syrra och hennes son dom bor i Köpenhamn där vi mellan landade påväg till Turkiet.
,
,
Utsikt över Medelhavet från våran balkong på hotellet.
,
,
Vi var på turkisk natt på hotellet ett misslyckat kort när dom dansar på cenen.
,
,
Jag sittande efter en promenad på hotell området(ingen rättvis bild mot mig)
,
,
dom hade ett litet vattenfall lite bortom hotellet som vi givetvis besökte i Manvagat eller vad det hette.
,
,
Ingen semester resa utan en båt tur en sådan här båt åkte vi med då.
,
,
Här sitter jag på den båten och har precis ätit fisk och spagetti konstig mat tyckte vi.
,
,
dom där fyra tornen är världens största moske tagen från båten.
,
,
Natt från våran balkong på hotellet...
,
Detta var lite av fotona vi tog mer får ni inte ta del av efter som sonen inte vill vara med på bild.
Hoppas ni får en inblick hur skönt vi haft det kram så länge nästa inlägg får ni se mig i action när jag spelar wii spel nu ska jag titta på talang.

Kommentarer
Postat av: "Slipsens Faster Gunhild"

Fina bilder! Visst är det kul med semesterfoton. När man tar fram och tittar på dem efter några år kan man fortfarande uppleva både dofter och ljud tillsammans med dem.

2010-05-15 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0